Trè cundizioni d'utilizazione per l'ambiente di travagliu di a macchina di misurazione di video.

Umacchina di misurazione videohè un strumentu di misurazione otticu d'alta precisione cumpostu da CCD di culore d'alta risoluzione, lente di zoom cuntinuu, display, rigula di griglia di precisione, processore di dati multifunzione, software di misurazione di dati è struttura di bancu di travagliu di alta precisione.A macchina di misurazione di video hà principalmente i seguenti trè cundizioni per l'ambiente di travagliu.

322H-VMS

1. Ambiente senza polvera

Umacchina di misurazione videohè un strumentu assai precisu, perchè ùn pò micca esse contaminatu da a polvera.Una volta chì u rail di guida di l'instrumentu, lenti, etc. sò macchiati di polvera è detriti, affettaranu seriamente a precisione è l'imaghjini.Dunque, duvemu pulisce regularmente a macchina di misurazione di video per ottene un ambiente senza polvera quant'è pussibule.

2. Control di temperatura

A temperatura ambientale di a macchina di misurazione video deve esse 18-24°C, è ùn deve micca più di stu intervallu di temperatura, altrimenti a precisione serà dannata.

3. U cuntrollu di l'umidità

L'umidità affetta ancu a precisione di a macchina di misurazione di video, è l'umidità ambientale troppu alta pruvucarà a macchina à arrugginità, cusì l'umidità ambientale generale deve esse cuntrullata trà 45% è 75%.

U cuntenutu di sopra hè urganizatu da Han Ding Optics, è speru chì serà utile per tutti per utilizà a macchina di misurazione di video.Handing Optics s'impegna à furnisce macchine di misurazione di video di megliu qualità,macchine di misurazione di visione istantanea, calibre di spessore di batteria PPG, codificatori lineari ottici è altri prudutti.Sè site interessatu in questu, per piacè cuntattateci.


Tempu di post: 12-Jan-2023