U Metudu di Pixel Correction di Vision Measuring Machine

U scopu di a correzione di pixel di a macchina di misurazione di visione hè di permette à l'urdinatore di ottene u rapportu di u pixel di l'ughjettu misuratu da a macchina di misurazione di visione à a dimensione attuale.Ci sò parechji clienti chì ùn sanu micca cumu calibre u pixel di a macchina di misurazione di visione.Dopu, HANDING vi sparte cun voi u metudu di calibration pixel di a macchina di misurazione di visione.
1. Definizione di correzione di pixel: hè di determinà a currispundenza trà a dimensione di pixel di u screnu di visualizazione è a dimensione attuale.
2. A necessità di correzione di pixel:
① Dopu avè installatu u software, a correzione di pixel deve esse realizata prima di inizià a misurazione per a prima volta, altrimenti i risultati misurati da a macchina di misurazione di visione seranu sbagliati.
② Ogni ingrandimentu di a lente currisponde à un risultatu di correzione di pixel, cusì a correzione pre-pixel deve esse realizata per ogni ingrandimentu utilizatu.
③ Dopu chì i cumpunenti di a camera (cum'è: CCD o lenti) di a macchina di misurazione di a visione sò rimpiazzati o disassemblati, a correzione di pixel deve esse ancu eseguita di novu.
3. Metudu di currezzione Pixel:
① Correzione di quattru circhuli: U metudu di trasfurmà u stessu circhiu standard à i quattru quadranti di a linea di croce in l'area di l'imaghjini per a currezzione hè chjamatu correzione di quattru cerchi.
② Correzione di un circhiu unicu: U metudu di trasfurmà un circhiu standard à u centru di u screnu in l'area di l'imaghjini per a correzione hè chjamatu currezzione di u circhiu unicu.
4. Metudu di funziunamentu di correzione di pixel:
① Calibrazione manuale: Move manualmente u cerculu standard è truvate manualmente u bordu durante a calibrazione.Stu metudu hè generalmente utilizatu per e macchine di misurazione di visione manuale.
② Calibrazione automatica: move automaticamente u cerculu standard è truvate automaticamente i bordi durante a calibrazione.Stu metudu hè di solitu usatu in machini di misurazione di visione automatica.
5. Benchmark di correzione di pixel:
Per piacè aduprate u fogliu di correzione di vetru chì furnimu per a correzione di pixel.


Tempu di post: 19-10-2022