A precisione di misurazione di a macchina di misurazione di visione serà affettata da trè situazioni, chì sò l'errore otticu, l'errore meccanicu è l'errore di funziunamentu umanu.
L'errore meccanicu si verifica principalmente in u prucessu di fabricazione è di assemblaggio di a macchina di misurazione di visione. Pudemu riduce efficacemente questu errore migliorandu a qualità di assemblaggio durante a pruduzzione.
Eccu e precauzioni per evità errori meccanichi:
1. Quandu si stalla a rotaia di guida, a so basa deve esse abbastanza livellata, è un indicatore di quadrante deve esse adupratu per aghjustà a precisione di u so livellu.
2. Quandu si stallanu i righelli di griglia di l'asse X è Y, devenu ancu esse tenuti in un statu cumpletamente urizzuntale.
3. A tavula di travagliu deve esse aghjustata per u livellu è a verticalità, ma questu hè una prova di a capacità di assemblaggio di u tecnicu.
L'errore otticu hè a distorsione è a distorsione generata trà u percorsu otticu è i cumpunenti durante l'imaghjini, chì hè principalmente strettamente ligata à u prucessu di fabricazione di a camera. Per esempiu, quandu a luce incidente passa per ogni lente, l'errore di rifrazione è l'errore di a pusizione di u reticolo CCD sò generati, cusì u sistema otticu hà una distorsione geometrica non lineare, risultendu in vari tipi di distorsione geometrica trà u puntu di l'imagine di destinazione è u puntu di l'imagine teorica.
Quì sottu hè una breve introduzione di parechje distorsioni:
1. Distorsione radiale: Hè principalmente un prublema di a simmetria di l'asse otticu principale di a lente di a camera, vale à dì, i difetti di u CCD è a forma di a lente.
2. Distorsione eccentrica: A ragione principale hè chì i centri di l'assi ottici di ogni lente ùn ponu esse strettamente collineari, risultendu in centri ottici è centri geometrichi inconsistenti di u sistema otticu.
3. Distorsione di u prisma magre: Hè equivalente à aghjunghje un prisma magre à u sistema otticu, chì ùn solu pruvucarà una deviazione radiale, ma ancu una deviazione tangenziale. Questu hè duvutu à a cuncepzione di e lenti, à i difetti di fabricazione è à l'errori d'installazione di a machinazione.
L'ultimu hè l'errore umanu, chì hè strettamente ligatu à l'abitudini operative di l'utente è si verifica principalmente nantu à e macchine manuali è semi-automatiche.
L'errore umanu include principalmente i seguenti aspetti:
1. Uttene l'errore di l'elementu di misurazione (bordi micca affilati è sbavati)
2. L'errore di l'aghjustamentu di a lunghezza focale di l'asse Z (l'errore di u ghjudiziu di u puntu di focu più chjaru)
Inoltre, a precisione di a macchina di misurazione di visione hè ancu strettamente ligata à a so frequenza d'usu, a manutenzione regulare è l'ambiente d'usu. I strumenti di precisione necessitanu una manutenzione regulare, mantene a macchina asciutta è pulita quandu ùn hè micca in usu, è tene luntanu da i lochi cù vibrazioni o rumori forti quandu a si usa.
Data di publicazione: 19 d'ottobre di u 2022