Principiu di funziunamentu: It utilizza un sensore otticu per leghje l'infurmazioni di codificazione nantu à a scala. I reticoli o i marchi ottici nantu à a scala sò rilevati da u sensore, è a pusizione hè misurata in basa à i cambiamenti in questi mudelli ottici.
Vantaghji:Fornisce alta risoluzione è precisione. A causa di l'assenza di un alloggiamentu chjusu, hè spessu più faciule d'integrà in diversi sistemi.
Svantaghji:Sensibile à a contaminazione ambientale è à e vibrazioni, postu chì u so funziunamentu si basa nantu à a lettura precisa di a scala ottica da u sensore otticu.
Principiu di travagliu:In un sistema chjusu, ci hè tipicamente un involucru prutettivu per prutege a scala da fattori ambientali cum'è a polvera, l'umidità è altri contaminanti. I sensori interni leghjenu l'infurmazioni di codificazione attraversu una finestra in l'involucru chjusu.
Vantaghji:In paragone cù i codificatori ottici aperti, e scale lineari chjuse sò più resistenti à l'interferenze ambientali è menu sensibili à a contaminazione è à e vibrazioni.
Svantaghji:In generale, e scale lineari chjuse ponu avè una risoluzione più bassa paragunata à i codificatori ottici aperti perchè a struttura chjusa pò limità a capacità di u sensore di leghje dettagli fini nantu à a scala.
A scelta trà sti tipi didispositivi di misurazioneSpessu dipende da i requisiti specifichi di l'applicazione. Sè l'ambiente hè pulitu è hè necessaria una alta precisione, si pò sceglie un codificatore otticu apertu. In ambienti più difficili induve a robustezza à l'interferenze hè cruciale, una scala lineare chjusa puderia esse una megliu opzione.
Data di publicazione: 10 di nuvembre di u 2023