1.Codificatore otticu(Scala di a griglia):
Principiu:
Funziona secondu principii ottici. Tipicamente si compone di barre di reticolo trasparenti, è quandu a luce passa per queste barre, genera signali fotoelettrici. A pusizione hè misurata rilevendu cambiamenti in questi signali.
Operazione:
Ucodificatore otticuemette luce, è mentre passa per e barre di griglia, un ricevitore rileva cambiamenti in a luce. L'analisi di u mudellu di sti cambiamenti permette di determinà a pusizione.
Codificatore Magneticu (Scala Magnetica):
Principiu:
Utilizza materiali magnetichi è sensori. Di solitu include strisce magnetiche, è mentre una testa magnetica si move longu à queste strisce, induce cambiamenti in u campu magneticu, chì sò rilevati per misurà a pusizione.
Operazione:
A testa magnetica di l'encoder magneticu rileva i cambiamenti in u campu magneticu, è questu cambiamentu hè cunvertitu in signali elettrici. L'analisi di sti signali permette di determinà a pusizione.
Quandu si sceglie trà encoder ottici è magnetichi, si tenenu generalmente contu di fattori cum'è e cundizioni ambientali, i requisiti di precisione è u costu.Codificatori otticisò adatti per ambienti puliti, mentre chì i codificatori magnetichi sò menu sensibili à a polvere è à a contaminazione. Inoltre, i codificatori ottici ponu esse più adatti per applicazioni chì richiedenu misurazioni di alta precisione.
Data di publicazione: 23 di ghjennaghju di u 2024